miercuri, 31 octombrie 2012

Modificarea Suspensiei

De obicei, modificarea roata-pneu si drum ofera cea mai mare imbunatatire si este cea mai la indemana. Anvelopele sunt unul dintre cele mai importante elemente de performanta de pe masina.
Orice modificari aduse suspensiei vehiculului si a sistemelor de franare trebuie sa fie facuta cu grija si intelegere. Unele dintre ajustarile recomandate va afecta capacitatea vehiculului in curbe, in timp ce altele vor afecta in primul rand stabilitatea vehiculului, deoarece tranzitiile de la linie dreapta -  accelerare de franare si virare, precum si altele, cum ar fi spoilere va afecta doar manipularea de mare viteza.  Orice modificari aduse suspensiei vehiculului ?i a sistemelor de franare trebuie sa fie facute cu grija ?i intelegere.
Modificati componentele pe rand in cazul in care se fac modificari la mai multe elemente nu se poate determina in urma carui element modificat a aparut un anumit effect… Foarte important este sa se modifice doar cate un element si pana la modificarea urmatorului element sa se efectueze o serie de teste (toate posibile) pentru a determina ce efecte au aparut la masina sau ce efecte au disparut. Testarea autovehicului dupa fiecare modificare se face in diferite conditii de drum si la diferite viteze, pana la viteza maxima, deoare ce anumite efecte se fac simtite doar la viteze mari. Se masoara rezultatele testelor cat mai exact posibil si se tine o evident stricta a fiecaror teste si masuratori ce corespund modificarilor facute…  Daca apre un effect nedorit sa fie mai usor sa se revina la forma initiala a elementului modificat, pentru a elimina perturbarea aparuta in urma modificarii. Orice modificare suplimentare cat de mica, retestati masina! 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu